نام ایران بر فراز برودپیک جاودانه شد. تسلیت....... روحشان شاد

تاچه وقت باید شاهداین گونه حوادث باشیم .مقصرچه کسی یا چه کسانی هستند .

درهر صورت حیف شد ،این جوانان دیگر در بین ما نیستند ولی یادشان همیشه دربین جامعه کوهنوردان و مردان غیور ایرانی باقی خواهد ماند.

 دوستان باشگاه آرش و خانواده محترم مارا غم خود شریک بدانید .....حتی به اندازه یک قطره اشک

                                     گروه کوهنوردی طبرستان جوان بابل




برچسب‌ها: تبریک و تسلیت
نوشته شده توسط " حسن لقایی" در چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ |