بدین وسیله صعود غرور آفرین پیمایش چهار روزه امام زاده قاسم به ارفع کوه فتح و زیارت به قله های امازاده قاسم- حسن‌بن- اسپرس- پرچنان- زرشکین- تلمه‌سنگ و در نهایت ارفع کوه به مسافت تقریبی ۱۰۵کیلومتر از تاریخ 14/3/1392 لغایت 17/3/1392 با موفقعیت برگزار گردید.

به اعضای گروه صعودکننده (آقایان محسن رنجبر، علیرضا غضنفری، هادی نوشین‌فر ،علی آقاجانی، رضا چراتیان، رحمان محمدی، محمد محسنیُ استاد مجتبی کاظمیان بعنوان مدیر فنی گروه و راهنمای برنامه و محسن جانعلی‌پور بعنوان سرپرست برنامه) و اعضای گروه تبریک گفته سلامتی و تندرستی را از خدابزرگ برای همه افراد گروه آرزومندم

                                             حسن لقایی                                         

                       سرپرست گروه کوهنوردی طبرستان جوان بابل

در اولین فرصت کروکی وگزارش همراه با عکس در وبلاگ درج خواهد شد


برچسب‌ها: تبریک و تسلیت
نوشته شده توسط " حسن لقایی" در جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ |