طبق اطلاع واصله از فدراسیون کوهنوردی ایران و آخرین باز آموزی مربیان سنگ نوردی درجه سه آقای مهدی آقاجانی از کوهنوردان شهرستان بابل موفق شدند درجه مدرسی را کسب نماید قابل ذکر اینکه ایشان اولین مدرس سنگ نوردی در استان مازندران می باشد . گروه کوهنوردی طبرستان جوان بابل برای ایشان آرزوی موفقعیت دارد


برچسب‌ها: تبریک و تسلیت
نوشته شده توسط " حسن لقایی" در دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ |